Lördag...

Dagen började med att jag vaknade av att älsklingens klocka ringde... Efter en liten stund sätter jag mig upp i sängen, skakar lite lätt i Fredrik och säger till honom att han har försovit sig..*ler*
Han svarar:
- Nej, det är lördag-
Jag suckar och lägger mig igen... Den här veckan är helt knäppo tycker jag, det känns inte ens som att det är lördag, utan snarare onsdag? Hmm...

Min fredags kväll tillbringades i tvättstugan, jätte skoj! *not* Men det är sånt som måste göras, även hur tråkigt det är! 
Idag är det mörkt ute, med regn och rusk... Jag gillar inte detta! Då kan det heller komma massa snö och kyla om det skall vara sånt här väder!
Snart är det nyår också, och jag har ingen som helst aning om vad vi skall göra!? Kanske vara hemma hos Janne&Anna?

Och inga kort från julafton har jag heller?! Maria, om du läser detta, jag vill ha lite kort från julafton!=)

Idag blir det nog lugnt, skall plocka lite här hemma, måste fixa till våran gran igen!!! För våra kissar tror ju att det är ett gigantiskt klätterträd! *morr*

Nä, nu skall jag göra nytta!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0