Trötter...

Det är jag det.. Gick hur smidigt som helst idag på jobbet, hade nästan 90pers idag på julbordet, rätt bra faktiskt...=)

Lite lagom att göra... Imorse kom jag upp hur smidigt som helst, kommer säkert inte vara så imorgon... Lr man kan ju alltid hoppas... Älskar ju att snooza.=D

Jobbar tidigt imorgon också, sen är det kväll på lördag och söndag. Lr inte riktigt kväll på söndag *tack för det* slutar kl 5... Och skönt är ju det! =) För då firar jag och älsklingen 2 år...

Känns helt sjukt att tiden har gått så fort, det känns som om det vore igår som vi träffades första gången...=)

Får väl se om vi hittar på ngt...

Inte långt kvar till julafton heller, och vi har fortfarande inte bestämt hur vi skall göra under jul. Det kommer väl dagen innan julafton... Skulle inte förvåna mig...
Tror ni jag har köpt ngr julklappar då? Nopp, det får jag väl göra den 21 eller ngt, när man fått in lite cash på kontot.
Har fortfarande ingen aning om vad jag skall handla till någon i min familj, eller i fredriks familj heller för den delen. Blir ju jag som får ta hand om allt det där...

Snart kommer Janne hit på en kaffe och tjöta lite skit med mig, älsklingen var hemma en stund men åkte till jobbet igen för en stund sen...

Elmia kommer med storm steg och bilen måste vara klar då! *hua*

Idag blir det "Bonde söker fru"
Sen blir det nog bara soffan och mysa med kisse bebisarna...=)
Nä, nu skall jag sätta på perkulatorn och ta fram lite kakor till Janne, men inte till mig!! =) Skall hålla mig borta från allt det där nu. Dagens middag blir förövrigt lite sallad och matvete nerblandat... *Gottis*
Hoppas det är bättre väder imorgon kväll så man kan gå ut och gå..=)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

tack ska du ha :)

2007-12-12 @ 21:15:50
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0