Fredag...


Alla säger och skriver "Fredag,guud va skönt! Ledig,festa,slappa osv..." Men inte jag inte... Ikväll är det jobb!
Inte så kul faktiskt, hade heller varit hemma med Älsklingen och slappat framför tv:n...

Men vi behöver pengarna, så det är bara att lägga på smilet, det glatta humöret och sedan jobba!

Ikväll är det första julbordet iaf, känns verkligen inte som att det snart är jul... Även fast det snöar som helvete här just nu, läppmöglet lägger sig tom på backen! *usch*

Vaknade kvart i 6 imorse igen, och trodde verkligen att jag skulle gå upp... *Hemska tanke*

Bara att krypa intill Älsklingen igen och somna om... Blev väckt av att min telefon ringe, kl 11...=)
Då var det Älsklingen som tyckte att jag skulle gå upp... Hade han inte ringt, hade jag säkert sovit nu också! =)

Nää, nu skall jag hoppa in i duschen och börja göra mig iordning inför min långa jobb kväll fram till 23:00

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0