Jobb...

Yes, jag skall på jobb intervju på Fredag kl 1!
På Bofors, som kock under jul... Visst det är bara ett extra jobb men det är pengar, och mer pengar betyder mer SHOPPING!!=D

Vakna igår och kände mig lite halv dålig, men tänkte inte på det så mkt... Men idag går det inte att undvika! Jag håller på och åka på en dunder förkylning! =(
Ont i halsen, näsan rinner och mitt huvud gör ont..=(  Hoppas det försvinner lika fort som det kom!

Sen vill jag tacka alla som kommenterade mitt inlägg om "vänskap", då det var ett tugnt beslut... Så kändes det även bra att få lite feed back!!

Nää usch fy och blää... Orkar inte blogga nu, skall göra nytta hemma också!

Diska, dammsuga och plocka undan...

Sen kommer Fredrik och hämtar mig, måste bli klar med bilen ngn gång!!!

/Sara

Kommentarer
Postat av: Viveca

Hej gumman ! Jag vet att jag inte har svarat på ditt sms men mobilen är jätte konstig !
Grattis o jag hoppas att du får det jag ska ju på intervju imon så håll tummarna :D

Saknar dig !
Puss

2007-11-06 @ 20:58:48
URL: http://vivan.blogg.se
Postat av: mamma

Hej!

Då kan vi bilda klubb du och jag.

Snor och kram mamma

2007-11-07 @ 12:38:34
Postat av: Till mamma

Men mamsen, du får ju inte bli sjuk! Krya på dig puss kommer farandes!! Nu kommer den... *smack!* =)

2007-11-07 @ 15:13:37
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0