Kallt...

Ja usch och fy!! Det är riktigt kallt idag!=(
Till och med träden är vita... Stog att det var -5 nu när jag kollade på tempen...
Å jag som inte har någon mössa..;-)

Idag ringde min syster Lina och väckte mig... =P
image95

En rätt så gammal bild, men då min syster är skit kass på att uppdatera sin bilddagbok,så får det bli en gammal bild!=) Men det gör inget!=)
Åhh, imorgon är det intervju också, börjar bli rätt nervös... Nackdelen är väl att jag inte mår bra, är fortfarande sjuk... Men det är bara att försöka sminka över det! =)

Nää,nu skall jag dricka mitt kaffe... Sen skall jag till älsklingen jobb och börja maskera upp bilen inför lack! =D *äntligen*

Ha en toppen dag!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0