Snö!!!

Japp, det jävla lappmöglet har kommit hit nu, och jag gillar det inte!!=(
Så här såg det ut igår..
image98 
Så där lite lagom, det behöver inte komma mer än så tycker jag!
Men näää då, nu snöar det ute! IGEN!!
Så här ser det ut nu!=(
Kanske inte syns så mkt, men det snöar som bara den!!
image99
image100

Blää, nästan så man bli jätte deppig...

Jaja, nu skall jag slänga upp 2 kort på Rune. Iaf på insidan av bagage luckan, och ett kort på en dörr..
image101

Här syns iaf effekten rätt så bra!=D

Och på dörren, ser ni att man ser Rune i dörren!=)
image102

Nu står han i lackboxen, å fredrik är väl inne just nu och lägger grund färgen!=)
Nää, nu skall jag dricka upp min kopp kaffe, å hoppa in i duschen för att sedan gå iväg till mitt <3

Bloggar imorgon kanske!
Ciao!
/Sara


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag vill ha sommar nu istället =) Mycket Mycket bättre :P

2007-11-12 @ 10:14:43
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0