Snö...

Vaknar upp och det är vitt ute, hmm.. Jag vill verkligen inte ha snö!!=( Men man kan ju inte säga till vad moder natur vill! =(
Och nu snöar det som bara den ute, *det kräk snöar*... Mina pissar va rätt söta igår faktiskt när det snöa, dom satt och försökte ta alla snö flingor som fastna på fönstret...*sötnosar*

Idag är min älskling hemma och är sjuk, han hade feber igår och kände sig skit kass...*puss på dig*
Så nu får han vara hemma och ligga i soffan med duntäcke..=)

Och varför jag inte blogga igår var för att vi fick besök utav Natalie och Andreas... Så vi 3 satt och kolla på film, och Fredrik låg och halvsov i soffan...
Men jag bloggar ju idag iaf! =)
Får väl se om det blir ngt bloggande senare idag, skall traska iväg och handla lite på apoteket också...
Men nu skall jag ringa lite, och sen blir det väl att göra lite frukost..=)

Ha en bra dag alla bloggande tokar runt om! =D
Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0