Trötter...

Jag är såååå trött just nu... Just nu sitter både jag och min älskling och väntar på att Janne&Anna skall komma upp på kaffe...

Mina ögon är sååååååå tunga just nu... Vill nana kudde..=)
Jobbade igår kväll, riktigt lugnt var det, nästan för lugnt... Vi hade till och med tid med att förbereda för lunchen som är imorgon...

Igår så snöade det en massor också, var helt vitt och helt knäpptyst när jag gick ut från hotellet, var rätt sknkt tills jag satte ner foten i snön...*muttrar*

Kom iaf ngr cm snö, men nu är det bara slask! Jag vill att allt skall töa bort så det kan bli vår igen!

Nä, nu skall jag gå å hämta mig en kopp kaffe och kanske piggna till lite...
Ledig imorgon...*Skönt* Så jag bloggar då..=)

/Sara

Kommentarer
Postat av: louise

det är ju så mysigt med snö...fast ja håller med om att slasket är mindre skoj.

2007-11-25 @ 20:05:33
URL: http://krollsan
Postat av: ola

men gumman då..- snö e kul.. sladda e kul i snö hehe =)
hur går det på nya jobbet då :D

pussa XD

2007-11-25 @ 20:46:37
URL: http://www.goldenastra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0