F-Dag!

Då var den avklarad! Det var som en helt vanlig dag, som det alltid känns... Varför blir man så förväntansfull inför varje födelsedag för?

Jaja, ringde på dörren igår, och där stog en helt främmande man!
Med dessa i handen!
image62

Jätte fina bommor från min bubbe! Tack älskling! Älskar dig!=)
Skall få handla en massa kläder i F-present.
Fick även ett kort av Farmor med en liten peng i. *Tack tack*

Imorgon kommer Familjen!
Mamma här kommer listan!
*Symaskinen
*Gamla stereon i köket
*Min vita halsduk

Det är väl det jag kommer på! =)

Idag skall jag fixa lite här hemma som vanligt... Sen skall jag gå ner till min baby och fixa lite med bilen, skall även beställa lite sponsor prylar!  Så som poler saker, ni som inte vet. Det är jag som håller putsen på topp på den bilen, inför en träff så lägger jag ner ca 4-5 timmar om inte mer! In&Utvändigt!
image63
Elmia 2007! Efter ett X antal timmras putsande!!

Hmm, min pappa ringde nu! Han glömde ärligt talat min F-dag igår, å då har jag även en tvillingbror som fortfarande bor hemma hos mamma å pappa! Hur kan man glömma?! =O
Får skylla på tillfällig sinnesförvirring!

Och mamma och pappa, våra pissar kommer inte att riva på  ngt! Hur kan man tro det om dessa sötnosar? =)

Klicka på dom så blir dom större!!=)
   Dom sover ju bara!=)

Häromdan så fixade jag och Kritan lite med bilen också,
  Kolla vad duktiga vi är!=) Tyvärr har Fredrik lite problem att fixa just nu, då hans knä inte mår så bra! =( *Hoppas det blir operation snart!*
Skall greja en massa idag med, men om vad, det säger jag inte!=)

Nää, nu skall jag byta sängkläder, och sen ta en promenix till Fredrik...=D
Puss hej!
/Sara


Kommentarer
Postat av: Josse

Gud vilken puts på bilen=) Så det ska vara..Längtar till sommaren och alla bilträffar när jag läser din blogg=)

2007-10-19 @ 14:25:17
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0