Fredag...


Nu är det en massa dar sen jag skrev sist..=/ Har glömt bort det...

Styrketestet gick kanoners, hade tydligen en "råstyrka" som var bättre än normalt... Jag var tydligen skit stark i mina lårmuskler än vad en liten normal tjej som jag skall vara..=D *Ngt posetivt iaf!*
Då kan man tacka fotbollen för det då!

Idag händer det nog inte så mkt... Det blir väl till att fixa med bilen ikväll skulle jag tro.
Det känns som om det är huuuur mkt som helst kvar med den, och det är det med..!=(

Shoppade lite igår, ett par nya skor, två nya tröjor som jag skall ha till min nya lilla klänning (den röda längre ner) ett par benvärmare (jaaaa jag vet! So 80:s!=O Och jag som sa att jag ALDRIG skulle köpa såna! Hmm, va fel d kan bli ibland!=/ )

Imorgon bitti blir det Örebro med bubben. Höll på att få ett nervsammanbrott igår på "stan" , det är så litet här, så jag vet inte vart jag skall ta vägen ibland! =/
Jaja, jag får hoppas på att jag kan få köra imorgon till Ö-bro, hämtade äntligen ut mitt leg igår, så nu kan vi äntligen börja med körningen igen!

Åhh, snart får jag krupp på min ena kattbebis också, hon skall komma och gosa en stund när man gått och lagt sig för att sedan hoppa till sin "bädd" igen... För att sedan när man släckt, komma och gosa igen. Kurrar, bits i ansiktet, buffar på en så att det gör ont m.m.m.m
Men iofs, man kan inte bli arg, för hon är ju så mysig!
image82

Medans hon håller på för fullt, så ligger redan Snuff hos Fredrik i hans fotända. Hon springer och lägger sig där ca 10minuter efter att han har somnat, varje dag!
Visst var dom söta som små!
image83

Visst, dom är små nu med, men här va dom ännu mindre!=)

Btw, Bandit är för jävla bra!=D

Nää, nu är det dags för ite vardagssysslor hemma! Typ,
*Borsta Snuff
*Diska
*Bädda sängen
*Ta kattlådan
*Plocka undan
*Dammsuga

Hemmafru! Yeah, thats me!
/Sara


Kommentarer
Postat av: Viveca

Du låter änna lite houswife aktig ! ;P

2007-10-27 @ 21:29:07
URL: http://vivan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0