Nya saker hem..

Ja, det blev IKEA i söndags istället... Blev även lite åka på Gelleråsen tillsamans med en gammal kompis Patrik! Skit skoj va det! =) Fick även en liiiten åktur av Domme. Men sen så lossna wastegaten....:-/ Hur det nu skulle gå till.. Det har jag ingen aning om..:-S

Iaf, vi åkte till örebro på söndagen, först gick jag in på Skopunkten... Köpte faktiskt 3 par skor! :-D Skit bra!=)
Sen gick vi in på IKEA, vi skulle ju byta våran gamla säng som hade gått sönder...:-/
Här kommer tre kort på skorna först...:-)
Dom svarta!
image19
image21
Och dom andra svarta, som jag bara var tvungen att ha!image24

Så här är lite andra kort för min familj, så får dom se hur det ser ut hemma hos oss...Och ni andra som vill se med givetvis...
image16
image18

Säng kläderna kommer från Hemtex mamma, om du undrar! ;-P
image23
image31
image27
image28
image29
image31

Sen så kommer det ett litet kort på det som Fredrik fick ifrån mig igår...=) Köpte faktiskt blommor och den nya Slitz till honom! =)
image32

Orkade inte ta kort på bara blommorna, så det fick bli så här...
Nu skall jag hjälpa Fredrik i köket...
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fina stövlar!

2007-10-02 @ 13:27:53
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: ola

Ja det var ett par snygga boats du hita gumman pöss på dig

2007-10-04 @ 14:09:50
URL: http://www.goldenastra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0