Tisdag!

Idag är det min dag, alltså Tv tittande... Eftersom jag är en levande tv tidning så skall jag ge er en liten förhandstitt på vad som kommer att gå hemma hos oss idag!
*Halv 8 så kommer sjukhuset
*kl 8 Ugly Betty kanal 5
*kl 9 House (DHW Spelas in på kanal 5)
Och sen när House är slut, så kollar vi på DHW...=)

Ja, jag har ett patetiskt liv med inte alls så mkt att göra förutom att titta på tv! Väldigt innehållsrikt!

Idag har det varit en tvättdag, skall strax gå ner och hämta den sista maskinen. Sen är det dags att gå bort till Fredrik, skall åka och stor handla på Willys.
Skrev igår att jag skulle lägga in kort på vad jag har köpt.
Har liksom typ glömt bort det, så jag skriver ist. =)
*Två smala diadem ett grått och ett svart
*Ett svart midjeskärp
*En brun jätte varm kofta
*Ett par lila leggings
*Ett par nya knee overs som är blå,grå randiga
*Ett pärlhalsband
*Nya tofsar
*Och en ny hatt/keps! Bästa saken att ha om man är trött på sitt hår, eller har en bad hair day!
Det är vad jag kommer på nu iaf!

Nää, nu skall jag kila ner och hämta det sista av tvätten, sen skall det skrivas en inköpslista på vad som skall handlas!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0