Trött...

Ja, nu var man trött igen...
Jobbat som en gnu hela dan, lagat en massa mat och haft det allmänt bra på jobbet. Trivs faktiskt ganska så bra..
Satt första gången efter 6timmar ungefär, behöver jag säga att jag var typ helt slut i benen! :-S När man gick i skolan så var man ju van vid detta, men nu så känner man sig verkligen som en gammal pensionär...
Så det var riktigt skönt att sätta sig och ha sin lunch...:-)

Nu är det strax dags för bingen iaf, är skit trött och helt slut i kroppen...

Upp tidigt imorgon igen för att göra om allt igen... Om och om igen...

Lr ja, nästan allt, kommer ju inte direkt att laga samma mat som jag gjorde idag...

Näää, usch fyyy och blä...
Nu tar jag våra små missar å går in å lägger mig!
image5


Go natt!!
Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0