Trötter...

Jahopp, som resten av denna veckan då... Trött som en gnu, skulle kunna sova för natta redan nu... Men får väl hålla mig vaken för min älsklings skull...

Imorgon är det Gelleråsen för våran del, Turbo Performance Club har en ban träff där, å vi tänkte åka dit en liten stund.. :-)
Skulle åkt i väg till Marieberg Köpcenter imorgon, men vi tar det på söndag istället... En hel shopping dag! :-D
Min bubbe är verkligen kanon som vill göra detta med mig, fast iofs det var ju han som föreslog det...:-)
Me love him! <3

Sista dagen på jobbet idag, får väl bara hoppas att jag får det... Nu är det den andra tjejens tid att visa vad hon kan... Hoppas verkligen att jag får det iaf...
För er som inte vet så har jag prov jobbat som kock på en restaurang i 2 veckor...

Tömde precis min telefon, och hittade ett par kanon fina bilder på mina missar som jag tycker att mina föräldrar skall titta på! :-D
Här är lilla Snuff
image6

Och här har vi gosiga Tuffe
image7

Och sen så måste jag väl lägga in kort på det som Fredrik hade köpt en dag, då jag nästan gjorde ett kors i taket när han kom hem! =)
image8


Och den super mysiga korgen som Snuff var tvungen att inviga nästan med en gång! =)
image9

Sen hitta jag ett fint kort på den jätte gamla katten som vi har i Göteborg... Min lille Dennis! =)
image10

Och så här beter man sig på Vallåkra träffen 2007 efter nada timmars sömn...
image11


Inga kommentarer är nödvändiga för detta beteende på bilden, bara så jag är! =) Ola som har tagit kortet, gå in på hans sida! www.Goldenastra.se 

Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Amina

underbart söta!kattställningen, ja vad säger man?haha

2007-09-28 @ 22:12:49
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Gud vilka söta katter! :D

2007-09-28 @ 22:14:54
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0