Bakslag!

Så, nu har man haft ett bakslag från igår. Detta är nog nackdelen med att vara en "hemma fru" och om man har ett knä som inte är som det ska.
Städade ju som sagt igår, och idag fick man ta den smällen. Nu kan jag knappt röra mitt ben och har skit ont.
Smällar man får ta? Eller sånt man inte skall få ta?
Jaja, hur som helst. Nu väntar soffan med täcke och tv. Sen skall jag bara vila så jag kna få gå utan smärta imorgon.
Hoppas min älskling kommer hem snart så vi kan få mysa lite...=)

Förresten, någon som vill ha Tuffe? För just nu bortskänkes hon gladeligen till ngn som inte stör sig på ljud. Kanske ngn som är döv som vill ha henne?

För just nu löper hon, och tyvärr fick man inte så många timmars sömn i natt. Kanske borde köpa öronproppar.
Tur att en kastrering är inbokad den 29:e så man slipper detta ngt mer sen.

Nä, nu skall jag vila och vänta på att medicinen hoppar in.
/Sara

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tänkte först när jag började läsa jaha nu trillade hon dit på en sigg men så var det inte och bra var väll det.

Städning kan vara riktigt jobbig och du verkar ju ha storstäda så det heter duga men det är ju riktigt skönt sen när det är klart.
Tyvärr blir det rätt fort dammigt igen när man har husdjur men det är smällar man får ta.

2008-04-17 @ 18:51:26
Postat av: Sara

Till Tobbe: Haha nej nej! Då kan jag ju inte handla klockan som jag vill ha! Plus att man mår mkt bättre än att trilla dit igen och lukta vidrig askopp! Ja,visst är det skönt när det väl är klart. Tyvärr hann jag inte bli det riktigt eftersom kvällen kom och sen att mitt knä blev så dåligt. Får hoppas att jag är bättre till helgen! Dammigt är bara för namnet av vad det blir, spec när man har 1 jättelånghårig katt, plus en halv långhårig kisse. Men det är såna smällar man får ta..=)

2008-04-18 @ 03:18:00
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0