Hej å hå!

Har inte riktigt orkat blogga... Denna veckan har bara varit hurtig! Tränat och varit ute och gått...=) Skönt som bara den att komma igång igen! =)
Igår solades det också efter ett rätt hårt gym pass! *najsigt!*
Och idag är det jätte fint väder, nästan samma väder som igår!!
Våren är på väg!=D *äntligen!*

Jaja, veckan nere i Gbg var helt underbar! Vad annars?=) Längtar redan tillbaka...
Min underbara systerdotter Leah är bara fööööör go! =D Tiden går å fort bara, lite synd eftersom jag missar så himla mkt... Ännu en gång..=(
Nej, nu skall jag kolla klart på Simpsons the movie, och sen är det en morgon promenix som gäller!=)
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hej

Skoj att se att du är här igen och bloggar, Började fundera på vart du tagit vägen :D

Jag vill ochså ut och gå men är fortfarande lite förkyld så det får nog vänta lite.

Riktigt skönt nu när våren äntligen är på G, Hoppas bara att det inte vänder och blir vinter igen.

Ha det...

2008-04-03 @ 13:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0