Söndag kväll...

Solen är på väg ner, och likaså kvällen... Har precis gjort mig lite prossokaffe som man sitter och smuttar på lite då och då...
Är det nu man skall ha vår känslor?
För det var ju trevligt isf, tyvärr så kan inte mina vår känslor blossa upp riktigt. Kanske lite för mkt i lilla hjärnan som cirkulerar?
Kan ju faktiskt vara så.
Jaja, idag hade vi en trevlig middag uppe hos Svärfar! Tack för kanon god middag! =)

För en gångs skull så har jag så mkt som jag vill skriva om, fast ändå inte.
Varför kan ju väldigt många fråga sig, därför...
Inte ens min fina sommar klänning fick mig på vår humör idag...
Och självklart hittar jag ingen snygg bild på den, men ni överlever.

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0