Tvätt dag...

Ja usch och fy... Hela dagen har jag tillbringat med att tvätta..=(
Inte så värst exalterande, men det måste ju tyvärr göras om man vill ha rena kläder på sig.
Idag har jag en ledig dag när det gäller träningen... Känns såååå tråkigt! Men jag kan ju inte stressa mina stackars leder...=)

  Mina älsklingar samma dag som vi skulle åka till Göteborg. Kolla in under Snuffs tass! Där ligger den där pip musen som jag har visat förut på kort! =)
  Dennis... ♥
  Leah´s ena napp! Bara sååå sött mönster!
 Usch, Rune skulle behöva få sig en tvätt och sina sommar skor!
 Äntligen är jag blondin igen! =) Och mina nya solbrillor nr1 för iår! Kommer säkert bli mer! =)

Idag kom det ngt väldigt trevligt med posten!
 Så här såg det ut på baksidan av kuvertet! Och så här såg det ut på framsidan!
 Den 19 Juli så är det bröllop som gäller! =D En vän till mig som äntligen skall få sin älskade tjej! =)
Jag skulle gärna vilja visa hela kortet som jag fick för det är så fint! Men då brudparet finns med på ett kort, vill jag inte hänga ut dom, och inte heller namnen!
Men jag tyckte dom valde en himla fin dag iaf, min namnsdag samma dag!

Skall bli riktigt skoj iaf, mitt allra första bröllop. =)
Nä, nu skall jag diska lite. Plocka undan och hämta tvätten! Sen skall jag nog gå ut och gå...
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på dej!

Jag trodde vid döpte dig till Sara, men du kanske har bytt namn till Ola eller Olaus :::))))))

Puss på dig

2008-04-09 @ 07:23:15
Postat av: Till Mamsen

Jaja, de är lätt att skriva för fort ibland! =) Men nu är det ändrat! =P
Puss puss!

2008-04-09 @ 09:11:02
URL: http://sastbro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0