Fy!

Nu är jag hemma och är sjuk...=(
Feber å ont i halsen.
Kände av det redan imorse, men tänkte inte så mkt på det.
Satte igång och slipade på en bakstöt på jobbet och trodde jag skulle kvävas.
Tog bort masken och gick ut en stund.
Men nä då, halsen ville inte bli bättre.
Och inte på resten av dagen heller.
Så jag stannade hemma efter lunchen, och Fredrik fick åka till jobbet själv.


Har legat och sovit en stund, känns lite bättre nu.
Hoppas iaf att jag kan jobba imorgon igen, får ju krupp av att bara gå hemma...
Nu ska jag tända lite ljus här hemma och krypa upp i soffan igen!
/S

Ps. Rätt stor dag imorgon också... =)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Aj då låter ju inge vidare att bli sjuk såhär mot slutet av sommaren eller vad det är för årstid.



Krya på dig :D





/Tobbe

2008-08-27 @ 23:34:43
Postat av: Anna

usch inget vidare att vara sjuk. Själv har jag ju en dotter som precis blivit frisk usch hatar d. men men hoppas hon håller sig frisk ett tag nu. å att du snart blir frisk kram

2008-08-28 @ 14:07:21
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0