God morgon!

God morgon allesammans!
Hoppas ni har sovit gott?
För det har jag gjort! =D
Precis klämt i mig lite frukost, och väntar på att min älsk skall orka gå upp
så vi kan åka och jobba...
Han har jätte ont i ryggen idag, va på akupunktur igår...
Så det är därför, då får han alltid ondare dagen efter.

Så det är tur att vi har flex. =)
Igår orkade jag inte blogga alls, för jag var SÅ
trött efter jobbet.
Somnade till o med en stund i bilen igår när jag väntade på att
Fredrik skulle komma ut, så vi kunde åka hem.
Så jag var rätt trött...
=)
Men får hoppas på att jag inte är lika trött idag, när man kommer hem.
Men det är väl bara att drömma vidare.. ;-)
Nä, nu skall jag hoppa ner i sängen och ge han lite massage.
Hej hopp!
/S

Kommentarer
Postat av: Josiee

Åh tack sötnos:) Hoppas du sover gott!

2008-08-27 @ 01:07:06
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Jossse

uschh ryggvärk är INTE kul..Har massa ont i min rygg med..Jag orkar inte heller alltid blogga, jobbet tar all energi=( Kram

2008-08-27 @ 01:23:25
URL: http://Metrobloggen.se/josephinenilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0