Magbild v26 (v25+3)

  
Så där "fet" har jag blivit nu!
 Imorgon är det "bara" 100 dagar kvar!
Som vi längtar!♥

Plutten!
 
Där står den helt för sig själv..
Nu sitter även skötväskan där..=)

Min myspolare i soffan! =D ♥




Tänkte bara bjuda på denna bilden också!
Denna dörren målade jag nere i Göteborg hos Standox.
Blev riktigt nöjd över resultatet!
Var ju allra första gången jag målade med färg och klarlack, har ju bara lagt slipgrund och så innan..
Så jag var nöjd..=D


Nu ska jag lägga mig och kolla på tv lite, och gosa med plutten i magen som lever livet och får in full sparkar här och där!
Haha de är rätt knäppt, även om det gör ont, så är det mysigt..;-)
/S


Kommentarer
Postat av: Malin

duktig du är...och vad du växer...inte alls avundsjuk på dig hehe...

2008-12-21 @ 05:59:40
URL: http://bilbruden.blogg.se/
Postat av: Ciccikatt

hejsan, vad kostar en kurs på standox?=)

2009-03-16 @ 20:32:23
URL: http://ciccikatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0