Nu är den här!

Våran fina vagn är här. =)
Kunde inte hålla mig heller, så nu är den ihop monterad och klar. =)
     

Så fin så! =)
Annars är det inte så bra med mig, har åkt på en urinvägsinfektion som har satt sig på ena njuren.
Så jag har legat och spytt inatt, och haft skit ont. =(
Så idag ringde jag till fölossningen ihopp om att kunna få lite akupunktur, men det fick jag inte.
Hade 38,7 i temp så nu är det vila som gäller.
Var ju på MVC i måndags, och då visade det sig att jag kanske hade en urinvägsinfektion.
Men hon skulle höra av sig när hon hade fått resultaten, vilket hon inte har gjort.
Så nu fick jag lite penicillin av dom på förlossningen, lite starkare värk tabletter.
Lite skumt de där, för jag har inte känt av ngn urinvägsinfektion, och har man haft det 1 gång, då vet man hur det känns. =/
Nä, nu ska jag lägga mig och vila lite.
/S

Kommentarer
Postat av: emelie

JÄKEL vilken snabbleverans det där var :D



..söt du är med magen ^^

Käka mera godis, mer mer mer! :D

2008-12-18 @ 18:25:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Charlotta sundh

ååå va fin den var . :D

2008-12-18 @ 19:09:21
URL: http://charlotta90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0