Blogg torka!

Det har varit lite torka. Men inte på grund av att jag är lat.
Utan pga att vi knappt har varit hemma ngt alls..

Min lilla sockertopp Ola kom hit från Göteborg för att hjälpa oss med ljudet i bilen, då det inte händer så mkt!
Men nu jävlar händer det grejer kan jag lova!=) Och kul är det! Så nu känns det inte alls lika stressat längre!
Så här kommer lite kort! =)

En liten sak som är skriven i toppen på våran motor. Lg Speed- en sponsor och vän till oss.

image319

En liten teaser!=D
image320
 Min älskling jobbar...
 Ola har byggt klart första lådan! Och jag var hjälpredan! (Grek i bakgrunden!)
 Fint blir de!
Plus en lien bonus på mig! Så här får man se ut när man sågar!  =)
I söndags var vi hemma strax efter midnatt. Och i igår var vi hemma strax efter 10. Det blir många sena nätter nu framöver.
Idag tänkte jag plasta klart ena baslådan så vi kan fixa klart den så den är 100% klar!

Tack Ola för att du har hjälpt till så mkt under denna helgen! Du är guld värd! Hade du inte kommit till våran undsättning, så undrar jag verkligen om vi någonsin hade blivit klara med stereo bygget!
**TACK FRÅN BOTTEN AV MITT OCH FREDRIKS HJÄRTA!**
Sen skojade jag med Ola och sa att jag skulle skriva en rad eller två om han och hans ***********, men jag gör inte det...;-) Bli du nöjd då? =P

Nä, nu är det dags att hoppa in i duschen, och sen träna lite med mitt knä..*aj aj*
Sen skall jag till Fredriks job och forsätta med lite stereo saker!=)
Skönt det är när man börjar få upp glöden igen!=D
/xoxo

Kommentarer
Postat av: ola

Hej gumman =)

Ola to the resque ^^
ja det var väl tur att du inte skrev nåt.. för det stämmer ju inte alls.. haha hehe=) hah hehe
kan inte sluta skratta..
Ne skämt å sido...
I´m the player eller va säger man hihi
puss på dig

2008-02-12 @ 20:46:06
URL: http://www.goldenastra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0