Fredag...

Fredag, veckan går segt men ändå fort på ngt sätt... Skumt sånt där..

Just nu sitter jag i soffan hemma, och har fredrik bakom mig..=) Han ligger och tar igen sig lite efter veckan som har gått.. Han är rätt trött min älskling. Men det är inte så konstigt, jobbar ca 12-16 timmar varje dag. För att sedan komma hem och sova...♥
Men som sagt, det är så vi bilbyggare funkar.

Så nu väntar jag på att han skall hoppa in i duschen och bli männsika igen, så vi kan åka och handla lite mat...
Se blir det bara en mysig hemma kväll, med Postkodmiljonären och Let´s Dance...
Min favvo där är ju självkklart Tony Rickardsson! Bästa dalmasen! =)

Idag var jag å hämtade mitt sjukintyg också, så nu är jag sjukskriven... Så på måndag skall jag traska till försäkringskassan och lämna in det. Känns rätt B faktiskt. Men,men...

Annars så blir det en lugn helg för min del, och förhoppningsvis en lite mindre stressigare för min älskling...

Nä, nu skall jag diska lite och sen sparka upp min gubbe! =)

/XOXO


Kommentarer
Postat av: Charlotta sundh

jo då , min helg kommer bli lugn , Hoppas ni får en riktigt trevlig helg tillsammans gumman . puss och kram

2008-02-01 @ 23:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0