Näsduks fodral!

Detta fina lilla fodral fick jag på posten häromdagen..=)
  Och så fin var den inuti! Tack Lina! =)


Idag är det skottdagen också, skönt att man får en extra dag nu när vi håller på så mkt med bilen! Den behövs!
Men den idioten som har varit så smart och lagt påsk så tidigt iår, borde få ett nackskott! Morr!

Jaja, nu skall jag inte vara så syyyyyr...=P Eller hur Ola?=)

Här kommer lite kort på vad jag pysslade med, var det förra helgen? =S Kommer inte ens ihåg...
   Det som ligger i hinken är avgasbandage!
   Och där var det färdiga resultatet! =) Visst är jag duktig? Haha! =)

Sen fick sig även avgas huset sig en behandling!
   Sen har jag tyvärr ingen bild på hur det blev när det hade torkat. Men det blev mattsvart iaf, och skit bra! Tyvärr kommer detta inte att synas som jag har gjort, för turbon skall få en mössa på sig iår! =)

 Här har ni skillnad på däck och däck! =D Och ni förstår väl vilket däck som vi inte använder..=P
 Här sitter Knoll & Tott och har det bra!=D

Och här kommer dom två sista korten på vad jag handlade åt Fredrik igår.
  Handlade 20 rosor till honom igår. =)

Nu skall jag äta lite, å sen till vårat andra hem. Garaget...

/xoxo

Kommentarer
Postat av: ola

ja ne nu ska
vi itne vara sura alls=) hehe bara å kämpa.. jag får knycken på mig sj när jag inte kan meka med bilen... aaaah men snart e den hemme igen ==)

2008-02-29 @ 19:11:48
URL: http://www.goldenastra.se
Postat av: Twinkle Trixabelle

Åh, så gulligt me rosor! Borde oxå ta o köpa de nån gång...=D

2008-02-29 @ 20:08:01
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0