Sjuk och massa jobb!

I fredags så blev det sent i garaget, för då kom Ola och Jonas. Ola och jag har hållt på med ljudet, och Jonas har fixat klart all el! =D *Tack så jätte mkt grabbar!* =)
Nu börjar våren komma till Karlskoga iaf! *skönt!*

Och jag har blivit sjuk, snorig, ont i halsen,hosta, feber m.m  Men stoppar det Sara till att ligga hemma nerbäddad i soffan med täcke å kolla på en go film?
Ni som känner mig vet ju att så är inte fallet. *no no*
Bara att bita ihop, klä sig varmt å så... Febern gick ner iaf runt 1 eller ngt på lördags natten... =) Så då kunde man köra på i ngr timmar till.. Så vi var inte hemma förrens 3. Så det blev en låååång kväll och helg.

Men vad gör det? =P

Idag skall det fixas ännu mera med bilen, nu börjar det bli bra lite tid kvar!
Så nu är det besöksförbud för att komma och hälsa på oss, och snacka lite skit.
Samma regler gäller alla! Dom som hjälper till just nu är välkomna, ni andra kan stanna hemma! =)
Sen får ni se bilen på Elmia!
Som alla andra.
Så det så! =P
Nä, nu skall jag dammsuga lite, sen är det lunch dags... Å sen är det dags att åka till garaget å fortsätta!
 Ola poserar lite!=)  Fredriks jacka
 Jag å Fredrik på väg in i lackboxen...=)
 Vårat långbord!



Hej hopp!


Ps. VÅREN ÄR HÄR! Och jag har massa vårkänslor!=)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Inget dåligt arbete ni lägger ner på bilen, Men det blir nog bra.

Själv är jag så trött på bilar och det beror väll på att jag jobbar som yrkeschaufför. Använder min bil för att ta mig från A till B.

Vore skoj att dra till Elmia och se bilen men jag jobbar nog som vanligt så det blir väll inget med det.

Jaja lycka till iaf...

2008-02-25 @ 13:02:39
Postat av: Charlotta sundh

ja det är verkligen härligt att må bra .

Och va kul att se att det händer nått med bilen. du vet lik som fredrik att behövs det hjälp med lite små plock och pill med bilen så finns ja här.och du får se till att bli frisk . själv håller ja på att bli frisk igen HÄRLIGT. Puss på dig

2008-02-25 @ 16:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0