In med det nya!

Så, här sitter jag i min arbetsmössa som är vit, min blåa tjocka tröja och mina stora arbetsbyxor på Fredriks jobb och fixar med min blogg..*hehe*
Nä, jag har faktiskt jobbat en hel del med det som jag skulle göra, men var tvungen att kika runt lite!

Vad tycker ni om denna designen? Bra eller anus? =D Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den... Så nu vill jag höra vad ni tycker!

Nu skall jag gå ut och fortsätta med det jag höll på med, sen kanske vi kan åka hem...*Hoppas*

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tyckte om den nya designen ;) Gick det bra med bilarna ;)? Kramar

2008-01-03 @ 22:37:56
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: ola

tycjer den gamla va mysigare ltie varmare:D
puss på dig hjärtat

2008-01-04 @ 11:36:21
URL: http://www.goldenastra.se
Postat av: mamma

den gamla var lättare att se och läsa, kanske ha en annan bakgrundsfärg.
kram mamma

2008-01-04 @ 11:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0