Ingen känsel, och dåliga skor!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har det ju snöat här i natt. Och självklart har det ju blivit lite plus grader nu, och självklart blir det slask!
Och nu då till detta med dåliga skor.
Eftersom jag hoppar runt på kryckor, så vill man ju väldigt gärna ha bekväma skor. Så jag handlade ju det i fredags med Alex inne i Örebro.
Nu när jag gick hem efter att ha varit på sjukan och tagit bort mitt bandage och fått broddar till mina kryckor så är jag piss blöt om mina fossingar!!

Det läcker verkligen igenom dom...=(
 =( Gud va ledsen jag blir... Så nu står dom på elementet med papper i sig...

En sak till som var såååå vidrig och gjorde att jag skrek rakt ut på Ortopedmottagningen var när sköterskan skulle tvätta rent mitt knä, JAG HAR INGEN KÄNSEL I MITT KNÄ!!!
Så jag bara skrek rakt ut "sluuuuuuta!!" Vart helt svettig å skakig! Det var det värsta jag har varit med om, och vidrigaste! Tänk dig att du sitter och ser på när någon tar på dig, men du känner inget! Bara ett litet tryck, men inget mer!! *usch* =(
 Så nu har jag inget bandage längre, bara lite plåster och tejp...
Så imorgon börjar min egna träning också!=)

Skall ringa och fixa sjukgymn imorgon också! =) Skall bli skönt å börja träna igen...
Nä, nu skall jag kolla på tv och vila mig lite. Helt slut efter den lilla trippen över vägen till sjukan...
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lina

Om du impregnerar dina skor innan så står dom emot vatten bättre!
Ett måste med sådana skor!
Impregnering finns att köpa på vanliga skoaffärer!

2008-01-30 @ 19:08:32
Postat av: Agnieszka

Ush vad jobbigt det där med foten, du kanske skulle behöva en gummistövel!
Vad har hänt med foten?
kramar

2008-01-30 @ 20:13:14
URL: http://www.agnieszka.blogg.se
Postat av: Lotta

Du vet nu vad det är. Men i dag mår jag bättre . Är du bättre i knät nu gummis? hoppas de , Puss på diig

2008-01-30 @ 20:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0