Ingen sömn...

Så, och efter ca 4timmars sömn sammanlagt så orkade jag inte försöka mer.

Så nu är jag vaken. Och uppe. Har precis vinglat ut i köket och hämtat kaffe.
Men iaf, operationen gick bra. Dom har skrapat och klippt lite. Klippte bort en bit av min menisk, och sen så fixade han 2 senor som det var något fel på. Jag kommer verkligen inte ihåg vad han sa till mig att det hette, jag för nerdrogad helt enkelt...=)

Men jag gjorde ju bort mig!
Jag är nog den enda som har lyckats försova sig till sin egna operation!*haha* Min telefon ringde kvart i 8, och den skulle ringt halv 7.
Skulle opererat mig kvart över 7, men var där kvart över 8. Tur att dom ringde och väckte mig kvart i 7. Annars så vet jag inte när jag hade vaknat...

Jag hade stängt av min klocka istället för att trycka på snooze.*ooops*
Men som tur var så var dom inte arga på mig. Utan skojade med mig och frågade om jag hade sovit gott.=) Tydligen så hade jag det.
Fast inte i natt...=(

Så nu skall jag dricka lite kaffe, och kolla på tv. Och förhoppningsvis somna till lite mer. Är skit trött..=(
Bloggar mer sen kanske.


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad kul att det gick bra gumman ;) Hehe jag har nog aldrig försovit mig till något, knappt aldrig iaf =) Jaså du kunde inte heller sova idag, jag är också uppe nu, endå är jag ledig hela dagen *fniss*

2008-01-24 @ 07:42:15
URL: http://Nilssonjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0