Jag vet...

Jag vet hur jag vill ha en utav min nästa tatueringar... Jag vill ha en på sidan av magen, på revbenen. Typ en blom slinga om ni förstår hur jag menar? Den börjar högst upp nästan vid bröstet, sen slingrar den sig ner till en bit nedanför höft benet... =) Jag har tänkt på denna läääänge! Och den skall göras, sen har jag ytterligare 2 eller 3 till som jag vill göra!

Jag bara älskar att bli tatuerad, det är en sån skön smärta! =D
Här är en utav mina tatueringar... Den allra första jag gjorde!
image287
Kortet är från min fine art  plåtning med Mikael Rerer.
Sen har vi en utav mina andra här
 Har tyvärr inget bra kort på dom 4 jag har på benet. Men den på handleden och på benet gjordes samtidigt för 2år sen tror jag det var..=)


Min familj tycker väl däremot att det räcker med mina 6st som jag redan har men det tycker inte jag! =) Eller vad säger ni?

Snart är familjen hemma igen efter sin resa till Teneriffa... Har pratat med mamma nästan varje dag, så jag vet ju att dom har haft det bra. =)

Nä, nu skall jag kolla lite på tv, i vanlig ordning!

Kommentarer
Postat av: Charlotta sundh

du är så underbart vacker gummsan min , Love you

2008-01-27 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0