Lördag...

Mys mys....=) Så började vi våran dag idag, massa mys innan vi gick upp... Det var så skönt att börja dagen med att ligga och gosa bara, bara krypa upp och gosa...=) Det händer inte för ofta om man säger så, då vi nästan alltid håller på med bilen varje dag...
Men idag är jag hemma, och Fredrik och Joakim är på jobbet...

Jeff Dunham är bara så skön!
http://www.youtube.com/watch?v=ouDRDzqTu0M Kolla in och njut!

Nä, nu skall jag sladda runt med dammsugaren, bädda sängen och fixa lite här hemma... Sen skall jag göra mig iordning, så kanske det blir bio ikväll...=)

Blåser förresten typ storm här, fast ändå fint väder... Känns som att man mår lite bättre när solen kikar fram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0