Lördags kvällen...

Tillbringas med att sitta hemma och kolla på tv... Idag har jag varit duktig och varit hemma hela dagen, var iväg en snabbis till Ica och handlade lite bara, men det var allt! Fixade iordning lite ljus brickor och sånt här hemma. Men annars har jag inte gjort mycket...
Jätte tråkigt att bara ligga i soffan, men vad gör man? =/

Receptet på tårtan kan jag lägga upp till den som är intresserad av att vilja ha det. =) Bara att hojta till!

Åhhh, nu häller min älskling upp en grogg till sig själv och en kompis, men jag får inte dricka sånt nu..=( Big NO NO på mina tabletter som jag knaprar...

Imorgon blir det nog lika lugnt som det var idag, skall sätta upp den nya spegeln och nya hyllan som inte har kommit upp ännu... Så man får bort det från bordet!
Nä, nu skall jag gosa in mig i min älsklings famn och mysa lite...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0