Människor!

Kommer ni ihåg det där inlägget jag skrev där jag gjorde en stånd punkt i mitt liv?
Nu har människan i fråga tagit kontakt med mig igen. Antagligen bara för att hon trodde att det skulle vara lugnt nu?
Men ack så fel hon hade.
Jag kommer aldrig ändra mig, jag har gjort mitt val.
Och mitt liv är mycket bättre utan dig.
Som sagt!

MIN MAMMA OCH PAPPA HAR GJORT ETT FÖR BRA JOBB MED MIG! KAN DU FÖRSTÅ DET?!



Så, det är så skratt retade att en annan människa kan komma och tro att man ändrar sig efter ett tag...
Hade det handlat om något annat så kanske, men inte en sån här sak!

Nä, nu skall jag kolla på filmen.
Hoppas min baby kommer hem snart..*Saknar honom*♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0