Meeeeen!

Är jag någon jävla person som skall föra över allt till alla?!!!

FRÅGA SJÄLV!

Jag blir sååååååååååååååååååååååå jävla trött på människor som kommer till MIG istället för att kunna ta sig själva i kragen och fråga själv! Jag är fan inte något delningsfilter som man säger saker till först!!!!

Nä, skärpning ni alla! Ni borde skämmas, och ta och bli vuxna någon gång!!!!!



Nu skall jag åka till Fredriks jobb, plugga in hörlurarna, lyssna på InFlames, och göra det jag skall göra...

/Sara

Kommentarer
Postat av: Louise

jodå de snurrar väl på varje dag.ler. hoppsan tråkit de där med din kompis. men bra att det gick bra med han ändå... kram kram

2008-01-05 @ 23:11:34
URL: http://www.krollsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0