Ny dag, samma saker..

Tänk om man kunde göra andra saker varje dag, aldrig samma saker, utan en massa variation...

Det blev tyvärr inte Ikea idag, Maria hon var sjuk så det blev inget... Skall åka dit på söndag morgon istället! =)
Så idag har jag varit i garaget nästan hela dagen... Fick rätt mkt gjort,känns rätt skönt faktiskt.

Även om det kanske verkar som att jag verkligen inte vill hålla på med detta just nu, så kommer det att ändras. Just nu är det en neråt period för mig, för att det känns som om det är sjukt mycket kvar att göra på bilen... Fast det är inte så mkt kvar, inte med det som jag håller på med just nu iaf.
Och det är att jag har snart slipat ner hela bilen... Så den är snart klar för lack! *skönt!*

Så jag har varit där sen 2 idag, och så var vi hemma runt 10.

Imorgon blir det väl en liten stund, sen imorgon kväll blir det väl bio. *hoppas*
Nä, nu är det dags att nana kudde, Fredrik ligger å blundar i soffan, och det gör Joakim med. Joakim är Marias son, som är här för att umgås lite med sin morbror... =)

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0