Skit dag!

Idag är en sån dag då man bara önskar att man aldrig skulle vaknat upp...
Vill inte vara hemma längre, lång tråkigt, ensamt och jävligt tråkigt!
Igår träffade jag knappt Fredrik. =(
Nu förstår jag verkligen hur asociala vi var innan. Bara bilen. Men det är så det är nu. Bilen kommer i första hand.
Den skall vara klar för att rullas ner till Elmia. Och det är inte långt kvar.
Exakt http://www.tidtillelmia.tk/ Kolla på länken så förstår ni.

Sen är vi tvungna att vara där dagen innan mässan öppnar. Eller helst 2dagar innan...

Nu blir det till att lägga i en högre växel.

Annars så är allt som vanligt. Inte ens någon idé att skriva om det.

Ikväll börjar för övrigt en ny serie på 5:an. Gordon´s Kitchen Nightmares kl 21:55. Och den handlar om att han åker runt till olika restauranger som är fallfärdiga. Möglig mat, kackerlackor m.m.m är en del av det som finns med i serien! Lite lätt vidrigt, men jag skall kolla ändå!

Kollade in Katrin Schulmans blogg "Fuck you right back"
Vet inte riktigt vad jag skall tycka, är hon rolig? Eller är hon bara riktigt vulgo i sitt sätt att skriva?
Kolla och döm själva! http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/katrin/
Så mycket fritid har man så man kan kolla runt på olika bloggar..=/
Hittade Elita Löfblads blogg... http://www.glife.se/ElitaLofblad
Hon är inte så j*vla dum som alla tror, även om jag knappt klarade av att höra hennes röst på BB när hon var med.
Men efter att ha läst lite av det som hon skriver, så har jag ändrat uppfattning om henne.
Folk var ju likadana mot Carolina Gynning. Och hon är ju inte så dum i bollen hon inte! Har du inte läst hennes bok "Ego Girl" så kan jag starkt rekommendera den! För den är riktigt bra!
Nä, nu skall jag kolla på ett gammal avsnitt av Grey´s Anatomy som går på 5:an just nu!

Och nu skall jag härma det som "gossip girl" gör i slutet av sin blogg! =)

//XOXO


Kommentarer
Postat av: Josse

Ja det spenderas alldeles för mycket tid på bilen. Men så är det om man är bilintresserad =)
Man får stå ut med att det tar tid att få pärlorna fina *fniss* vi får bita oss i läppen hehe =) Kramar om *

2008-02-02 @ 19:34:43
URL: http://nilssonjosephine.blogg.se
Postat av: Charlotta sundh

Om du inte skulle vakna upp Sara , då skulle inte ja må så här bra. Det är din hjälp som fått mig att må bra. och jag bryr mig om dig oxå gumman

2008-02-03 @ 00:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0