Snö, snö, snö!

Klockan ringde imorse, dags att gå upp... Vinglar iväg till köket och sätter på kaffe... Tar telefonen och börjar med mina telefon samtal som jag skulle göra idag... Dessa telefon köer överallt!

Snön ligger på backen, och det kommer ännu mer från himlen! Lappmögel, kan det inte hålla sig borta?!
Jag är en sån person, jag hatar snö! Och det är en sån dag, en sån dag där alla egentligen borde hålla sig borta, iaf just nu...
Kanske släpper till senare... Idag hade jag tänkt att jag skulle städat ut julen, men det tyckte inte sambon att jag skulle göra... Så den får vara kvar till nästa helg iaf! Nästa år tänker jag inte julpynta... Så det så!

Förresten! Jag måste köpa nya gardiner i vardagsrummet, ngr förslag? Jag har funderat på mörk bruna... Men då kan jag lika gärna färga dom jag har, eftersom dom är ljusa.
Ngn som vet hur det är att göra sånt? För jag kommer säkert bara att misslyckas med det!

Nä, dricka lite kaffe och surfa runt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0