Tråkigt!!!

Jag har haft skit tråkigt idag! Jag har varit hemma nästan hela dagen, jag var iväg på kronhallen å handlade en liten stund förut. Men mer än så har jag inte varit utanför dörren..

Nu känner man av hur det blir bara för att man håller på varje dag fram tills kvällen.
Jaja, imorgon får jag å göra iaf. Maria kommer och hämtar mig halv 10, då skall vi till Ikea!!=D Gud vad jag har längtat! =) Den trogna shoppohollic som jag är, så är det som en uppåt drog för mig! *I love it*

Sen vill jag önska min goa familj en trevlig resa till Teneriffa! Jag hoppas ni får det varmt och trevligt!=D

Nä, nu skall jag kika runt lite, sen är det dags för kudden!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena Bruden :-)

Tack för en trevlig Örebrotripp idag :-) Alltid lika trevligt att umgås.. Håller lillebror på att packa upp alla ikeagrejer då?

Kram Maria & Jollan

2008-01-20 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0