Trevligt!

Åhh, igår var det en sån bra dag med shopping! =)

Dagen tillbringade jag tillsamans med Maria och Jollan! =) Tack för en super trevlig dag!!!=) Jag behövde verkligen det! Tack!=D
Fick handlat lite inne på Ikea också, så kul när man kan ha ngt att pyssla med som idag. Fast nu kan jag inte göra så mkt mer utan min baby, jag behöver ha lite hjälp med att sätta upp den nya spegeln, och den nya hyllan in till köket. På hyllan i köket skall det stå en liten stereo som jag har fått av Mams&Paps. Kan vara skönt att ha en liten där inne också, och inte bara det stora hemma biot som poppar...=)

Idag skall jag fixa lite med bilen hade jag tänkt. Om min mage tillåter, inte bra,inte bra!=(

Det har snöat här idag också, jag som trodde det skulle bli vår snart! Fick ju till o med a på mig mina solglasögon en stund igår!*myser*

Nä, nu skall jag nog traska upp till Maria en snabbis!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0