Nu...

Skall jag ta mig lite tid för att blogga...
Även om vi har semester, så har vi jobbat.
Gått upp tidigt, kommit hem sent.
Så idag är det skönt att vara hemma.
Nackdelen är väl att man måste fixa lite här hemma.
Så idag ser listan ut så här,

*Döda dammråttor
*Diska
*Städa badrummet
*Plocka iordning
*Vattna blommorna på balkongen
*Boka tvätt tid
*Slänga tidningar
*Panta flaskor

Och sen när denna listan är klar, så blir det till att åka och fixa lite med bilen.
För ni skall ju inte tro att man kan njuta av sin semester.
Varken jag eller min älskling.
Fast nästa vecka skall vi ner till älskade stad Göteborg.
Och stanna i 1 vecka.
Och det enda som står i våran planering då, är Ullared.
Min plutts idé! =)
Han är allt guld värd! ♥
Jag längtar tills nästa vecka...
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0