Skäms!

Skäms på mig! Jag är en dålig människa som inte har bloggat på lääääänge!
Fy på mig själv. *slår mig på fingrarna!*

Men saken är den att jag har varit såååå trött efter "jobbet" = praktiken.
Så jag har rent ut sagt inte haft lust eller orkat...
 Men nu så! =)
Våran midsommar helg var heeeeelt underbar!
Så skönt att komma hem till Götet igen.
Träffa familjen och bara ta det lugnt.
Så vi kom ner på torsdag kväll och åkte hem på söndag kväll.
Så det blev en liten längre helg, vilket var väl behövligt!

Här kommer en massa kort iaf från midsommar, Liseberg, lite blandat och bil träffen vi var på igår!

Efter jobbet på Torsdagen så bar det iväg till Göteborg. =)
                                                               Vädret var inte så lovande direkt..=/
På Fredagen så var det ju som alla vet Midsommar. Och jag skulle ju baka en tårta! Sagt och gjort!
                                       Här har vi kak botten!
                                           Smarrigt med Daim i! =) 
 
 Och här har vi resultatet!

Sen på Lördagen efter att allt regn slutat var det dags att åka in till Liseberg för en 5-kamp coh en liten hälsning på Tyrolen!=)
 Sötnosen nr:1!
  Smarrigt med glass!
    
  Även Leah ville vara med och skoja med mormor på Tyrolen!
Såg lite söta gosedjur i såna där automater och ville ju självklart ha dom! Så min älkling fick i jobb att plocka upp dom åt mig! Och självklart gjorde han det! Han är bäst min älskling! Älskar dig!
   
Visst är den i mitten kanon söt? =)
 
Min mormor hon är för skön! Efter att hon hade lagt ngr kronor på ett sånt där hjul, kom hon på att det var helt fel hjul. Och ville gå därifrån,men då var det redan för sent att ångra sig.
Men vad händer tror ni?
Jojjomän, självklart så vinner hon dessa! =) Man skall tydligen ha en negativ inställning för att vinna! ;-) 


Sen var det dags att åka hem!
 

Igår var det också en bra dag!
Jag och min älskling bestämde oss för att åka in och kolla på lite bilar inne på Örebro träffen.
Vi hade sagt innan att vi inte skulle ställa ut Rune.
Men eftersom vi ändå körde in och ställde oss bland alla andra så kunde vi lika gärna göra det!
Så jag ställde ut i "Tjej klassen"
Och blev faktiskt rätt chockad över att mitt nummer lästes upp vid prisutdelningen. =D
Blev allt lite smått nervös, men riktigt glad!
Så vi åkte hem efter en helt klart kanon bra dag med ett andra pris med oss hem!
  
  
=)

Har förresten fixat iordning lite på balkongen nu! Så nu fattas bara blomlådorna och lite krukor på golvet! =)
 Tack Lina för stolarna! Dom är jätte fina! =)


Just d ja.

Det var någon som frågade om vad jag håller på med på "jobbet"
Detta är en liten bråkdel av vad jag håller på med!
 Våtslipatinför en ny vända med klarlack!
 Som sedan älsklingen gör blankt och snyggt! =)


Nä, usch och fy.
Nu blev det långt. Får ta och blogga lite mer! =)
Nu skall jag prata med Jossan som precis ringde mig. =)
Hej hopp!
/S

Kommentarer
Postat av: Josse

De va inget jätte allvarligt, kompis kris bara :D..Grattis till priset gumman, det förtjänar du verkligen :)Bra att ni har haft en bra midsommar också..Vilken är nästa träff ni ska på nu da? Kramar om*

2008-06-30 @ 22:26:12
URL: http://missnilsson.blogspot.com
Postat av: Malin G

Hej!

Hittade in på din blogg och såg vilken god tårta du hade gjort! Det är inte så att man kanske skulle kunna få receptet??

hoppas du har en bra helg =)

2008-07-19 @ 14:59:49
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0