Snart är det

Dags för sista jobb dagen denna veckan.
Skall bli riktigt skönt!
Längtar och hoppas på att det skall vara lika fint väder i helgen som det har varit hela veckan!
För nu vill jag å min gubbe njuta av solen och för sommaren!
Imorgon är det inflyttningsfest hos Jossan, och det skall bli  kul!
Massa grillning och lite gott att dricka...=)


Igår var det den 3 Juni, och 10 år sedan min älskade Farfar gick bort.
Saknaden av honom är helt enorm.

Här har vi mig och min farfar när jag var liten.
I bakgrunden står min tvilling bror Jonas, och min ena stora syster Anna.
Och nej, jag petar inte näsan, jag pekar på något annat.
=)
Saknar dig Farfar!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0