Dreggel!

Igår åkte vi hem till Maria och Göran en stund...
Den nya HM katalogen låg på bordet. Så jag började bläddra lite i den...
Hade inte haft någon tid på dagen för att öppna min egna, sagt och gjort... Bläddrar igenom sida för sida, kommer till "grabb" avdelningen....

Och möts upp av detta kort, rakt upp i ansiktet!
image391

Herregud vilken vacker varelse!
Och Maria kunde bara hålla med! =) Vad annars!=P
Nu är det bestämt också btw, skall åka till Finland på kryssning ihop med Maria i april! Kul som saaaaatan skall de bli!=)

Nä, nu skall jag pallra mig upp ur sängen. Ligger å bloggiloggar i sängen, med en kopp kaffe och tänt ljus...=)

Lite mysigt måste man ju få ha det själv också...=)

/xoxo

En bonus bild också! =D
image392
*mums filibabba!!!!*

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå!!

Hallelujamoment :-)

Kram Maria

2008-03-05 @ 09:25:58
Postat av: Charlotta sundh

Mår inta alls så bra nu . har kommit i en period i livet där ja funderar mycket på allt som hänt. så nu är det tungt . men jag överlever detta me . går iallafall frammåt. hoppas du mår bra . Pusss

2008-03-05 @ 18:00:04
Postat av: Josse

Han va verkligen inte helt fel hehe ;)

2008-03-10 @ 17:38:08
URL: http://josephinenilsson.blogspot.com
Postat av: Catarina

Snygga killar :P

2008-03-19 @ 08:12:13
URL: http://ploppa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0