Elmia 2008- Inställt!

Det som vi egentligen inte ville skulle hända, har hänt.
Vi ställer in Elmia 2008. Varför?
Jo, våra saker som är till vårat nya insug ligger kvar nere hos tullen i Malmö. Och vi kommer aldrig få dom i tid.

Och vi bara vägrar att köra ner bilen på kärra till Jönköping. Bilen är till för att köras, bilen är byggt för att köras.
Det finns andra trailer queens för det. Men våran bil är ingen trailer queen.
Hade det tex kommit snö när vi skulle åka, så hade vi satt på vinterdäck.
Just nu känns detta som en stor lättnad. Båda är super trötta och behöver vila. Så det skall vi göra nu, och inte stressa!
Och jag skall framförallt bli frisk, jag har varit förkyld i snart 1 månad och vill gärna bli frisk.
Samma sak för Fredrik. Sen är hans rygg helt förstörd dessutom.
Så nu står det vila på vårat schema!


Som idag tex, jag ligger i soffan, i min morgonrock, under täcke, datorn i knät, driker en kopp kaffe och bara segar.
Fredrik ligger i den andra soffan, under täcke och kollar på film.
När vi gjorde detta sist kommer jag inte ens ihåg. Bra längesen är det iaf.
Så skönt är det iallafall.
Idag tror jag inte att vi skall göra något alls, kanske gå ut och ta en promenix ihop med Fredrik och bara sega hela dagen.
Men ikväll blir det melodifestivalen iaf! Fast en sak är rätt jobbig, och jag tror att jag talar för Fredrik också just nu, vi har ingen aning om hur låtarna är, för vi har inte sett en enda deltävling. Så ikväll lär det bli en trevlig kväll förhoppningsvis!


En sak till som har hänt är att nu är jag blondin igen! Och ny klippt! Tack Anja!=)
Kort kommer när jag fått bukt på det!
Ngn som har tips på att få bort lite gula nyanser i håret? Just nu använder jag silver shampo, men har fått för mig att det finns något annat man kan använda också.
Någon som har något tips? Isf kan ni lämna tipsen här!=)


Och här kommer två kort!
 Ett kort på insuget!
 Och ett kort på den nya fram spoilern! Tack Martin för hjälpen!=)


Nä, nu skall jag kolla på lite film. Sen väntar lite hus bestyr, duschen och sedan våran promenix! =)
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad tråkigt att ni inte hinner bli klara, men bättre ni vilar och tar hand om varandra ;) Kramar

2008-03-18 @ 16:35:31
URL: http://Missnilsson.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0