Fredag!

Nu börjar man känna tröttheten efter alla timmar i garaget! Shit va trött jag är!
Min älskling Vivan ringde och väckte mig...=) Klockan ringde runt 9, tänkte ta lite sov morgon idag. Men hade b ara stängt av den istället.
Har sovit så dåligt i natt. Varit upp ngr gånger å så och drömt mkt. *jobbigt*
Nu längtar jag verkligen till kryssningen som jag och Maria skall åka på i april! Bara få göra ngt annat i stället för att sitta i ett par skitiga arbetskläder.

Men nu är det inte många dagar kvar. 14 dagar för att vara exakt. Om man räknar med denna dan då. =/

Men de är luuuuugnt! =D

På söndag får jag träffa mamma och pappa också.♥ Dom skall åka till min syster i enköping idag, och hälsar på oss på vägen hem. =)
Saknar Mams och Paps...
Men får träffa dom på söndag, och sen kommer dom upp till Elmia också... Hoppas min bror också följer med.=)

Idag är det Fredag iaf, men det känns inte så! Vill att veckorna skall vara längre, och att det skall finnas fler timmar på ett dygn!

Åh nästa vecka skall Anja fixa mitt hår!=) Skönt det skall bli och få lite färg i håret igen! Men först och främst få bli lite mer blond igen! =D

Nä, nu skall jag slappa lite mer, dricka lite mer kaffe. *gottis*

/xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0