Jo men visst!

Bara för att vi inte hinner till Elmia, och man kände att man kunde strssa ner lite... Så börjar min förkylning bryta ut!
Vaknade imorse och försökte kraxa fram några ord, men det gick knappt! Låter som om jag har druckit whiskey i flera år...=/
Inte alls kul...
Och sen kom det som gjorde att det blev pricken över i:t. Min förbannade lingon vecka!
Så nu blir det till att bara ligga i soffan hela dagen med vetekudde på magen och bara vila, och kolla på film.

En sak glädjer mig iaf, vi skall åka Göteborg under påsk istället. Skall bli såå skönt och få komma "hem" lite.

Nä, nu skall jag kolla på ngr Private Practice avsnitt!

/xoxo

Kommentarer
Postat av: Josse

Naw stackare =( den veckan är inger kul. Hoppas du blir bättre snart gumman. kramar

2008-03-18 @ 16:33:19
URL: http://missnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0