Lycko rus!

Jag är i ett lycko rus! =) Sitter nere i brosans rum å bloggar lite!
Guuuuuud vad jag älskar den här stan! =) Man känner sig som fisken i vattnet när man är här, och inte som en vilsen stadsbo i en annan stad...
I belong in this town! =D

Vi var ju inne på Elmia en snabbis i fredags också, inte så mkt att hänga i granen om jag skall vara ärlig.
Hade vi inte åkt dit så hade vi inte missat ngt om man säger så.
Sett en del kort från mässan, men inte många bilar som faller mig i smaken.
Mest plast vinner! Så är det.
Träffade även en gammal bekant där, men det var inte heller så mkt att hänga i granen.
Fattar inte riktigt vad man tjänar till att vara kall?
Jag trodde att du var en riktig vän, men gud va fel man kan ha igen.

Man genomskådar vissa människor med en gång. Och du är en av dom. Tyvärr.
Japp, nog om detta nu!
Våra kissar tog resan helt okej. Det var ju iofs ganska många olika stämmor av mjaouuuuuuuu...=) Men allt gick bra.
Mina kiss bebisar...<3

Nä, nu skall jag hjälpa mamma med maten!
/xoxo

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tjenare.

Förstår att det är trevligt att vara hemma i Göteborg, Den stan är lite större än vad Karlskoga är iaf.
Ni har inte funderat på att flytta dit ?, Är ju lite lättare när en av er iaf känner till stan.

Ta en tripp med bilen och ha katter i baksätet är inte så lätt, Känns lite som man plågar dom små liven, Något jag iaf försöker undvika i den mån den går.

2008-03-23 @ 18:47:42
Postat av: Josse

Då missade inte jag heller något med andra ord :P..Tråkigt det där med vänskap..En del förtjänar inte det..Inget kul med att vara kall=( Allt bra annars snäckan? kramar

2008-03-24 @ 11:22:33
URL: http://MissNilsson.blogspot.com
Postat av: Till Tobbe

Japp, det är skit trevligt att vara hemma igen! Jo, jag vill gärna flytta hit igen. Det är som alla säger, en gång stadsbo alltid stadsbo. Så ja, jag vill!=) Får bara hoppas att Fredrik vill.
Det är faktiskt ingen fara med katterna när man åker bil. Dom har sin filt och varandra i transportburen, så det är ingen fara. Lite protester i ljud bara , men inget mer än så.=)
Men det är inget man vill utsätta dom för i onödan, som du säger...=)

2008-03-27 @ 14:10:50
URL: http://sastbro.blogg.se
Postat av: Till Josse

Nej gumman, det gjorde du verkligen inte! Nej, inte alls kul med kalla "kompisar", men så är det ibland. Japp, allt är bara bra med mig.. Själv då hjärtat? Kramar!

2008-03-27 @ 14:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0