Nu...

Börjar kvällen lida mot sitt slut. Precis kollat klart på skiten
som nästan hela sveriges befolkning kollat på.
Är jag förvånad?
Nej.
Vann rätt låt?
Nej.
Längtar jag tills nästa år?
Nej.
Jag klarar mig bra ifrån den här skiten!
Men ändå så är det ngn slags tradition som gör att man tittar.
En sak är synd iaf, jag tyckte att Charlotte´s låt var den som var mest kraftfull!
Och mest "schlager"
Men, men...


 
Nä, nu skall jag fortsätta kolla på när Älsklingen min och Joakim spelar Guitar Hero. =)
Min sötnos är bra söt när han försöker! =)
Hörs!
/S


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tjenare...



Ja ESC är inget att kika på bättre att följa melodifestivalen här i sverige och sen skita i resten.



De flästa låtarna i ESC är ju ändå bara skit så det blir riktigt plågsamt att titta på det.



2008-05-25 @ 05:41:40
Postat av: Sara

Ja precis...

Jag kommer iaf bojkotta allt som heter melodifestivalen, och ESC nästa år. Ingen idé att kolla på det längre.. =( Tyvärr så blir det bara värre och värre hela tiden också...=( /Sara

2008-05-25 @ 10:47:25
URL: http://sastbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0