Go morron!

Idag är jag hemma från jobbet!
Igår så hade jag så ont när jag jobbade, så jag var nära på att börja grina flera gånger av smärtan! =(
Jävla foglossning.
Ringde till förlossnigen om min akupunktur som jag skall få, men dom hade rätt mycket att göra igår kväll.
Så jag ska ringa dit idag och få lite nålar insatta!
Hoppas det hjälper lite.
Det hade varit skönt!!!


Nu är det verkligen vinter här -6 grader, det enda som fattas är snön.
Rätt så mysigt ändå med snö, då kan man ju krypa ner i soffan med tända ljus överallt och mysa med älsk.
Man gör ju det annars också men på något sätt så blir det mysigare att mysa under jul. =)
Idag kommer min älskling hem igen! =D
Ska bli så skönt att få pussa på honom igen!
Saknat honom jätte mycke!! ♥


Nu ska jag ringa till förlossningen!
Hej hopp!

/S
Btw: Nu är jag blond igen! =P *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0