Hemma..

Trodde allt att jag skulle jobba idag, men icke!
Min mage mådde inte så bra igår kväll, och inte i natt heller.
=(
Har nog sovit 2timmar under hela natten.
Hoppas det släpper mer till sen, vill ju äta lite ngn gång.
Sen har jag ngt fruktansvärt ont i sidan/ryggen på höger sida också.
Vet inte om det är bebis, eller om det är ngt annat.
Det känns inte som om det är bebisen iaf, för det gör ont hela tiden.
Och spelar ingen roll vad jag gör.
Ska be min älsk massera mig lite sen när han kommer hem.
Annars har jag inte gjort så mkt idag, legat och vilat i soffan och somna tillomed i 1½ timma.
Det var välförtjänt kan jag säga!
Så resten av kvällen blir lugn.
Bara ligga och ta det lugnt.
Så nu ska jag fortsätta med det!
Går ju Gossip Girl på 5:an också, JÄTTE gamla avsntt för min del.
Men hey! dom funkar i kris! =D
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0